sâmbătă, 22 ianuarie 2011

care-i diferenta dintre un corb si o masina de scris?

    Dap...s-a intamplat din nou .Tocmai am fost sunat de basistu trupei...iar nu s-a obosit sa treaca de intro...inca o zi pierduta aiurea...percution-guy are bube pe creier...iar io is depresiv, nice blend, huh?
   
    Cred ca stiu ce o sa fac...saptamana asta ii bag in sac pe amandoi si ii trimit in siberia ...cand se intorc o sa fie mari puternici...si morti.
   
     Nu dar acum serios vorbind o sa trebuiasca sa plece in curand eu si chitara a doua ne tot chinuim sa le explicam asta de 2 saptamani...probs e ca al nostru basist e foarte moody si nu stii cum o sa reactioneze/ o sa ne striveasca (are 2 metrii si juma de tona) ...de tipu de la tobe nu imi fac probleme pt ca e tipu de om care mananca se bese si vine cu o caserola de fasole la scoala ca sa manance jumate si sa intinda pe hol cealalta jumate...adik varza.Si mai sunt si altele, gen eu nu cant tipu asta de muzica e prea dura...sau hai sa incepem Dragonforce maine...dude, 1.e prea dura pt ca esti tu prea low lvl ca sa o canti 2.dragonforce>Nirvana iar Nirvana inca pozeaza ca o dificultate in cartea ta de bucate(am zis de bucate ca la cat mananca e cel mai, daca nu singuru, tip de cate citit de el)...

    Dincolo de rautatile mele ei sunt amandoi de treaba dar...ca preteni nu ca cineva care are pretentii ca in 2 saptamani sa ne ducem la un studio de inregistrari. ca sa ce? ca sa inregistram 1 piesa (doua daca consideri Crapy crap crap man o piesa valida).
    Asa ca azi impreuna cu co-"chitaristu" plec in cautarea a 2 trantori-ritmici...

(P.S. daca citesti asta pe translate si esti basistu sau lab--tobosaru atunci este doar o pura coincidenta  nefavorabila pt mne)
(P.S.S pt si mne nu se traduc corespunzator pe google >:)) )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu