sâmbătă, 5 februarie 2011

Un gand idiot.

 Te-ai gandit vreodata la trecut? Nu ma refer la amintiri frumoase sau urate ci la cum erai tu in trecut.Si mai ales la cum esti acum raportat la cum erai atunci, ce te-a facut sa te schimbi cum ai reactiona acum daca ti-sar mai intampla odata....Cred ca da.
  Sincer sa fiu, eu am inceput sa imi aduc aminte de curand. Mi-am dat seama ca sunt muult mai multe lucruri pe care le regret dacat lucruri de care sunt mandru, asta e ciudat cand vine de la cineva care n-are nici macar 15 ani...si totusi cred ca nu sunt singurul care ajunge la concluzia asta...de ce? Si cred ca 80% din toate chestiile pe care vreau sa le schimb s-au intamplat pt ca nu am gandit, n-aveam cum, nu as fi stiut oricum ce s-ar fi intamplat sau pur si simplu nu mi-a pasat (sau imi era frica sa imi pese?)...
O gramada de timp in care ai timp sa schimbi ceva si totusi nu o faci, realizarea ca nu mai e timp... si apoi regretul.

2 comentarii:

  1. pai viata se invata din greselile altora sau din propriile greseli:)) - de aia e ok sa regreti, poate insemna ca inveti cate ceva- si poate e si normal la anii tai

    RăspundețiȘtergere
  2. dar ca sa invetzi din gresheli, trb sa-ti dai seama de ele, sa le potzi deosebi de ceea ce faci bn... ce invetzi u la istorie, sa-mi spui shi mie, k sa-mi bage shi mie cnv in cap cu polonicu'...imi plk dar nu-mi plk s-o invatz...ai fakt trb buna cu blogul

    RăspundețiȘtergere