luni, 15 octombrie 2012

Merg In Cercuri

Mi-am dat seama cat de tare m-am saturat sa ma invart in jurul propriei mele cozi, sa repet aceleasi greseli si sa traiesc aceleasi consecinte auto-impuse si auto-sugerate...Weekendul asta am repetat una din cele mai de cacat greseli pe care le puteam face...totul fiind o consecinta a unei decizii bune, dar transformate intr-un regret sumbru si inutil, si toate astea dintr-un orgoliu jegos de care cu cat voi scapa mai repede cu atat mai bine...

Poate ca nu sunt fericit acum, in momentul asta, poate nu o sa mai fiu la fel de fericit ca acum cateva luni o buna bucata de vreme, dar in loc sa imi plang de mila mai bine m-as bucura ca am cu ce sa compar rahatul de acum. Mai bine as incerca sa fiu fericit din nou decat sa ii trag pe altii la mizeria mea din nou si din nou si din nou. Am o viata intreaga inainte sa tot gresesc si sa regret, momentan ma bucur.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu