luni, 13 decembrie 2010

The Division Bell

           Hey, o sa fiu sincer si o sa recunosc ca nu sunt in cea mai "creativa" stare azi asa ca aveti mila cu feedbacku' ala.
           Saptamana asta am aflat cam cat de dezvoltat e de fapt sistemu englez si in principiu cat de competent este din punctu de vedere al chestiilor simple si de bun simt in principiu.
           Prima chestie idioata care s-a intamplat a fost legata de o scrisoare pe care mama a primit-o acu doua luni(ish) si care zicea ca, in calitate de cetatean UE, este de datoria ei sa participe la vot in UK si care totodata insira toate...chestiile naspa care se vor intampla daca aceasta datorie nu este "respectata".Zis si facut,se scrie aplicatia se trimite si se asteapta raspunsu numa ca raspunusu suna cam asa: "Aplicatia dumneavoastra a fost respinsa pentru ca nu faceti parte dintr-o tara care este membru al Uniunii Europene.".-_-...
Dap! asta a fost si reactia mea ! Adik ceee???? o.O Unde pijamaua lu Madalina Manole erau astia cand a intrat Romania in UE???A da...mi-am adus aminte Romania a intrat in UE pe la ora 00:00 in 2007 la vremea aia erau beti sau stoned.
Alta idiotenie care intamplator a venit impreuna cu prima a fost o cerere pentru o dovada de activitate clinica pentru meria lu mama care intamplator,cum se numeste?!? C-L-I-N-I-C-A-L lecturer.se numeste asa tocmai din cauza faptului ca are activitate clinica....cred.

        Saptamana asta s-au implinit 4 saptamani de cand m-am mutat la scoala actuala.Te-ai gandi poate ca dupa 4 saptamani in care am stat in aceasi clasa cu neste oameni si am fost intrebat aceleasi intrebari de 6-8 ori pe zi (Per persoana) s-ar intelege ca numele meu nu este Kriztof si nici nu vin din Rusia/Bulgaria/Ungaria(?!?!)/Germania/Polonia/[insert european country name here].
    Pot zice cu mandrie ca mi-a trecut depresia de saptamana trecuta si ca am inceput sa vad partea amuzanta in toate situatiile idioate, cred ca asta faceam si acasa...radeam de prosti ,diferenta este ca acum realizez si io ca de fapt daca prostii ar rade si ei de noi am fi morti,cauza fiind : SUNT MULT MAI MULTI CA NOI!.
Nu pot intelege cum n-am realizat chestia asta pana acum! TOATE marile puteri din lume indiferent daca sunt vazute ca fiind tiranice/democratice,cinstite/mincinoase si chiar as putea sa generalizez si mai mult si sa zic Bune/rele, se bazeaza pe manipularea oamenilor de care radem,oameni care AU drepturi si care chiar le utilizeaza deseori cu efecte deadreptu' catastrofice pentru noi(noi insemnand noi ca oameni cu un standard sub car nu putem coborí).
        Si stii care a fost cea mai cretina chestie??? ASTA m-a facut sa rad!
Apropo de asta, am auzit ieri pe Antena3 (da ma uit online) : din 1012 cand o sa se termine mandatu lu Cocosatu de la Palatu'Cotroceni toata placinta intinsa de el acolo o sa fie destul cat sa ii ciuguleasca unuia/uneia(da la ea ma refer) sansa sa "treaca la putere"  cu Basescu ca priministru.Partea tare e ca nu am zis eu asta :)))) ci unu din cele mai mari ziare de'paci.
             Oh,si btw inchipuie-ti cum a reactionat scoala mea catolica cand a aflat ca 5 copii din clasa mea "si-au vandut sufletul lui Red guy" in ora de bio?Dap,circu circului,si toate astea in 6 ore de scoala.cea mai tare faza: a fost facut cu lumanari si incatatii autentice bla bla chestie care i-a tampit pe profesoti si mai tare!
BUT HAVE NO FEAR scuza lor principala a fost ceva in gen :
-STAI TANTI CA GLUMEAM, CE DRACU'????
-GLUMEAI PE MATA SA GLUMESTI!(asta era priestu' nostru african...WARNING! Really resembles EAT DA POO POO! )
Pe final va las cu una din melodiile mele preferate,enjoy.




NO TENEN POR STRABU ESTÀ AQUÍ!

Un comentariu:

  1. That is so epic.

    Ma intreb cum ar face dak m-as duce eu acolo Pastafarian convins:))

    RăspundețiȘtergere