marți, 28 decembrie 2010

Have a happy new year,doodz!!

  La Multi Ani lume!
      Scuze pentru ginormica pauza de cand n-am mai postat dar stiti si voi cum e de sarbatori,de fapt singuru motiv pt care scriu acum este ca am cam epuizat toate resursele mele de energie si ca toata familia se uita la Alice in tara minunilor (ala de Tim Burton) pe care l-am mai vazut.
      Tema de azi este "Lenea" ,am aleas subiectu asta pentru ca pur si simplu asa a fost cam tot ce am simtit de cand a inceput vacanta asta de 2 saptamani.
      In cea ce ma priveste toata viata am fost unpic cam prea lenes,problema a fost ca nu mi-am dat seama cat de grav este pana de "curand" adica  vara asta (vara lu' 2010 ca sa fiu mai explicit), cand a trebuit sa fac un "rally" al tuturor lucrurilor pe care le-am facut in ultimii 5 ani,n-au fost putine chestii (:P) dar uitanduma inapoi mi-am dat seama ca as fi putut face muuuuult mai mult si mai bine dar n-am facut-o pentru ca mi-a fost lene.(indiferent de intelesul cuvantului "Lene" I.e "lene sa ma dezlipesc de calculator,Lene sa mai invat putin,Lene sa repet la chitara,lene sa mai invat cate un solo mai complicat ,etc.)
      Partea amuzanta este ca nu e ca si cum nu mi-se mai spusese ca sunt lenes, mi-se spunea mult si des, dar imi era prea lene sa schimb ceva.Iar ca sa ma trezesc la realitate a trebuit sa dezamagesc pe cineva si ca dezamagind pe acel cineva sa ma dezamagesc pe mine insumi...si nici acum nu mi-a trecut pe deantregul (am de recuperat 14 ani de lene!!!!).
     Daca ai ajuns sa citesti pana aici deja probabil te gandesti " Okay,de ce sa-mi pese?" well....n-ai de ce pur si simplu o scriu ca sa ma descarc si sa imi fac ordine in cap, plus ca poate cineva mai e in situatia asta si ...
     Probabil alta chestie care m-a desteptat a fost  toata "experienta Anglia" de pana acum aici cu toata lenea si lehamitea mea tot sunt unu din aia mai activi ...e trist sa vezi pe cineva care are 19 ani si singurul lui plan de viitor este sa lucreze la Mc Donalds pana isi gaseste o nevasta face 3 copii si dupaia vede el ce face(TRUE story) sau copii care nu dau teste pentru ca li se pare imoral sa fie testati si isi acuza profesorii de abuz pentru ca au incercat sa le dea Teme(poate era de asteptat in Chase dar chiar la Tommy More nu ma asteptam)
     Si totusi ...daca stai sa te gandesti ...trebe si lene altfel n-ai avea cu ce sa te compari ...Nu o vreau pe mine!!!!
     Anywayz o sa postez de 2 ori saptamana asta asa ca va las cu un mare si sincer Have a Happy New Year and Rock on!
(si peace out...si take care....si Baiiii!!!....si see ya'!)
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu