duminică, 11 decembrie 2011

Pe Aripile Brizei

 Hehe, inca un weekend iesit din rutina, tocmai m-am intors de la Alfie unde am compus 17 cantece si ne-am uitat la Knight's Tale, cu Heath Ledger.
 Uberproductivitatea vine de la faptul ca e a doua oara cand am ocazia sa cant pe o chitara cu 12 corzi si faptul ca am ascultat toata discografia Led Zeppelin 30 de minute inainte, asta si faptu ca chitara era acordata in Open D a facut toata ziua si 70% din dimineata sa fie umpluta cu cantece cu aleura eroico-medievala si versuri extrase din cele mai patetice grote ale creierului meu infestat de curentul "Cantitate peste calitate" mai ceva ca o celula afectata de cancer...dovada ca din toate posibilele comparatii am gasit-o tocmai pe asta.(nu ma judeca xD).
 In fine, nu am pastrat decat 2 dintre acele cantece, mare parte pentru ca am realizat ca mai toate sunau la fel, de inregistrat nu stiu cand o sa le inregistrez, daramite de postat pe Youtube sau Fb.
A,da, am mentionat faptul ca eu cant pe amandoua? Dap pe langa faptul ca eu am scris versurile, tot eu voi fi cel care le va canta, de aici si ezitarea mea de a le posta din prima...eh, mai bine sa ai o mie de proiecte nefericite decat nici unul.

Peace Out

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu