joi, 8 decembrie 2011

Reinvierea Pomului de Craciun Spatial!!!

   Salutare, dragi feciori...sau fecioare? Sau poate orice alta zodie?
 
   Oricum ar fi: sunt super fericit sa scriu din nou pe blogu asta prafuit si ros de molii virtuale!!!.
Motivul principal este ca daca scriu inseamna ca sunt fericit din start si deci puteti trage concluzia.
A trecut un an jumate de cand am ajuns in amalgamul minunat care este Anglia...Si ca tot vine vorba de Vanghelie, este tot un an jumate de cand am inceput sa gandesc cu adevarat in adancime...este greu sa te gandesti cu adevarat la ceva cand traiesti acel ceva. E ca si cum ai incerca sa realizezi ca traiesti intr-un glob de sticla, cand toata viata ta nu ai stiut nimic altceva decat acel glob de sticla...
    Ce-i drept majoritatea timpului m-am plans si am zis cat de naspa e, sau pur si simplu am incercat sa ignor problemele imediate si sa ma concentrez la cele distante, din Romania, care ma privesc mai mult sau mai putin deloc ( scuzati exprimarea defectuasa dar mi-e somn :p ).
    Ca sa nu mai lungesc carnatu, m-am intors la scris in Romana, pentru romani, in timp ce o sa traiesc in Engleza pentru englezi, si asta este tot ce pot sa fac.


---Peace Out---

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu