vineri, 8 octombrie 2010

Hey loome azi a fost o zi complet normala...m-am trezit la 7 jumate' am mancat ceva repede mi-am pus uniforma si am plecat la scoala...sa zic cate ceva despre scoala din Anglia.
Vin dintr-o scoala respectabila din Bucuresti ,nimic special ,de cand ma stiu am fost mult peste medie cu invatatu'  ,dar, din nou nu eram un geniu.
    Am inceput scoala aici acum 2 saptamani din cauza ca ,venind cam repede in Anglia, n-am avut timp sa imi fac inscrierea inainte.Am intrat in scoala unde o profesoara de treaba m-a condus pana in clasa care estea clasa mea de "dirigentie" in momentu' de fata.Ma rog...a fost cum te ai astepta sa fie in orice institutie din Anglia...amabil dar  lipsea ceva si pot sa zic ca inca nu m-am prins ce, sincer singura chestie de care sunt foarte sigur in momentu de fata e ca Toti copiii de aici ar fi in Romania undeva la nivelu "daca iau 5 ma duc la tata si ii zic sa imi dea o bere, o tigara si dupaia imi iau toti preteni si facem petrecere si..." ma rog ai prins idea .
    Ziceam inainte ca in Romania nu eram un geniu ...well it seems like they were wrong...pentru ca aici sunt considerat unul.
     Partea misto e ca copiii sunt chiar de treaba si chiar daca sunt simpli si uneori chiar nesimtiti te ajuta cand ai nevoie...lucru pe care sincer sa fiu numa cativa colegi din Romania au reusit sa il faca...anyways.

Azi tocmai mi-am descoperit un idol... THE PANDA!
until next time PEACE OUT.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu