vineri, 22 octombrie 2010

HEyz

   HEyz everyone!
 Spuneam acum doua postari ca,oricat de de treaba ar fii oamenii astia,le lipseste ceva. Din fericire am descoperit si ce le lipseste.
Oricat de ciudat ar parea ...cred ca sursa tuturor defectelor lor vine din lipsa spiritului de competitie. Sigur, ai putea spune (de fapt, tot eu sunt ala care ar putea spune :D)  ca mai au tone de chestii care "nu functioneaza asa cum trebuie" (e.g. Capu' si ,in unele cazuri, reflexele automate) dar adevarul e ca toate astea au la baza lipsa de competitivitate(competitivitate care la noi in tara e omniprezenta si de aici cred ca imi venea mie starea aia de "nu cred ca am ajuns unde trebuie").
  Alt lucru pe care l-am observat este faptul ca generatiile mai batrane sunt mult mai dispuse sa incerce ceva nou sau sa participe intr-o competitie decat cele tinere...lucru care mi-se pare un pic cam ciudat fata de patternul normal.
  Am inceput cautarile pt un band ^^ ,aici tre sa recunosc am fost luat prin surprindere ...ma asteptam ca englezii sa fie un pic mai apti din p.d.v. muzical...o sa fie un pic cam greu sa gasesc un drummer care sa stie mai mult de 2 ritmuri care nici macar nus interschimbabile ,un basist(aici o sa fie o provocare  numa' sa-l gasesc :o) si un chitarist care sa stie un pic mai mult decat introul de la enter sandman  pe o singura coarda(exagerez ca intotdeauna)si in final eu cu vocea^^si preferabil lead guitar.
Idea mea era un fel de trash-metal cu o tira de jazz (gen primu album Megadeth ) nume pentru band am postat pe Facebook desi 95% din ele au fost postate la bascalie (oricum numele nu e chiar cel mai important acum) .

Fun Fact of The Week:
The microwave was invented after a researcher walked by a radar tube and a chocolate bar melted in his pocket.






Till Nex time :
السلام خارج

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu