vineri, 15 octombrie 2010

"Hey,she said Liverpool is in London...so i told her: "Oi, stoopid, Liverpool is in England!"-random uk girl

"Hey,she said Liverpool is in London...so I told her:" "Oi, stoopid, Liverpool is in England!"
 Dap, n-am inventat-o io asta se intampla intr-o ora de engleza...
Din fericire nu se intampla asa tot timpu de obicei sunt confuzii minore gen
 "Where are you from?"
 "Romania, it's a country in the Eastern Europe"
 "Thats in Prague, 'innit "
 Da.Pe scurt ori cat de nasoala e treaba in Ro niciodata nu o sa se ajunga in starea in care media IQ pe tara sa fie 55.(ma rog de cand am venit io aici e 120 :D)
Vestea buna e ca  nu mai tre sa stau aici pentru mult timp (liceul curent) Incepand cu sapt viitoare astept sa imi vina raspunsul de la o scoala reala sau ma rog... Catolica :D.
Ma gandeam la un exercitiu de imaginatie: Cum va fi 30 de ani de acum?adik in conditia in care multe tari nu vor ca maj. copiilor sa ajunga mai mult decat (cu indulgenta) contabili.
Si mai e o problema serioasa care cere un raspuns aspru si nemilos: ...Ce se va intampla cand Gainile-Zombie-mancatoare-de-degete se vor trezii???? adica sincer sa fiu ...raspunsurile la ambele sunt similare.
Tocmai am terminat cu re decoratu in casa in sfarsit am si io camera mea,chitara noua,tone de DVD uri cu cheesy flicks si postere pe pereti/usi in sfarsit pot si io sa fac exact ce am chef ,si nimeni nu o sa obiecteze.
 Numai ca tot ce am cef acuma e 100% diferit de ce as fi avut chef acum 2 luni .Tot ce vreau acum este sa :
1.Nu ma pierd in multimea de capete seci

2.Sa imi incepu un Band

3.Sa scriu pe blogu asta macar 1 pe sapt

4.Liniste
  Poate pare ciudat si/sau patetic dar ...daca este... asa sunt eu acum si sunt mandru!
Apropo tocmai am descoperit o trupa noua: Lamb of God si am ascultat albumul nou Megadeth:End Game
So if you feel like it...why not check it out?




P.S Ar fi tare daca ati lasa commenturi cu scenariu vostru (legat de cum va fi peste 30 de ani ,nu cu gainile:D)
Until The Next Time :
平和のうち!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu