marți, 5 octombrie 2010

In primul rand...

Hey,in primul rand as vrea sa multumesc tuturor celor care citesc randurile astea pentru faptul ca ...well...pentru faptul ca citesc randurile astea...
Eu:
Ma cheama Cristi dar prietenii imi spun Strabunicu (...long story),m-am nascut pe 18 martie '96 deci sunt nascut in zodia Pisces,acum 6 ani am descoperit Rockul (si toate sub-sectiunile lui) ,de atunci am inceput sa ma dezvolt pe stilul acesta de viata.
Hobbiurile mele constante (pentru ca restul vin si pleaca...)sunt :Muzica(Rockul si cantatul la chitara);Desenul si ,in principiu, descoperirea universurilor din cartile fantasy (e.g The lord of the rings-Middle earth;Cronicile Narnia-Narnia;etc);Nu in ultimul rand(dar nici in primul) ar mai fi si ...ocultul...dar probabil e doar un interes trecator.
Despre mine n-as putea spune foarte multe...sunt un om normal...(cel putin asa imi place sa cred),clasele 1-7 le-am facut in Romania(1-4 Scl 146 I.G.Duca si 5-7 Scl nr 28).
Acum 1 luna si umpic m-am mutat in Anglia si pe acest blog veti afla cam cum se descurca un pusti roman de 14 ani pe insula si cateva amintiri/ Trivia care mi se par mie interesante :) pai cam atat cu introducerea n-as vrea sa va tin prea mult cu chestii neimportante anyway.
Sper ca blogul asta sa va placa cel putin la fel de mult cat imi place mie sa-l scriu ^-^.

until next time:

Rock On!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu