marți, 2 noiembrie 2010

Hello my dear Friends!

Sa traiti,Tovarasi!... Cum cum? Bine desigur! cum altfel???

    Da ...intr-adevar creierul meu a inceput sa se topeasca...asta sau am inceput sa ma adaptez.
 Sincer sa fiu nu prea am chef sa critic azi asa ca o sa vorbesc despre una din obsesiile mele adanci...Apocalypsa...Sigur ca da!Da ce ?Ce'are ?
 Pai sincer sa fiu cred ca in momentul de fata chestia care ar trebui sa ne preocupe cel mai mult in momentul de fata este chiar Apocalypsa,de ce?Asta o sa incerc si eu sa imi dau seama.
 Hai sa o luam de la inceput ce stim despre apocalypsa?
1.Sfarsitul civilizatiei umane(cel putin civilizatia umana asa cum o stim noi)
2.lupta finala dintre Bine si Rau(la care vom fi nevoti sa luam parte )
3.Probabil finalul vietii pe terra
4.(partea mea preferata)posibila Post-Apocalypsa
5.(nu,asta e partea mea preferata!)ZOMBIE!!!!
  OKAY acu ca am definit o definitie cat de cat definitorie ,sa incepem sa ne gandim/imaginam(daca nu e cu suparare :P) la cel mai important aspect al Apocalypsei : e de bine sau de rau?
Raspuns: E cat se poate de bine! DUUURGH! Adica totusi la modul in care merg lucrurile in momentu de fata un Armaggedon paici-pecolo nu strica.
I mean (si plz correct me if im wrong),cum preferi tu sa mori?(okay...stupid question)
       Sincer eu as prefera sa :fiu devorat de mutanti/zombie sau sa imi iau o nucleara in mecla decat sa traiesc cu senzatia ca tot ce traiesc (i know i know...cacofonii peste cacofonii) imi este impus de altcineva.
   Si chiar daca te gandesti :"Fuck it i don't wanna die, you're talkin bullshit" atunici inseamna ca nu ti-ai pus niciodata intrebarea:"Traiesc pentru ca vreau ,traiesc pentru ca trebuie sau traiesc pentru ca CE?sau mai bine zis pentru CINE?
   Okay in momentu asta multa lume s-ar putea sa se gandeasca :"DUDE,this guy is suicidal!" pt. cei care cred asta raspunsu e ...nu,din pacate am ajuns sa realizez prin experientele altora ca doar gandul la sinucidere este un gest de o lasitate si neglijenta/indiferenta/neresponsabilitate groasa (lol p'asta am dat-o din putu gandirii).
      Revenind la Ragnarok Intrebarea Saptamanii este: Ce ai face daca ai supravietui unei epidemii de zombalai?Ce arme ai folosi Unde te-ai ascunde si in final care ar fi motivul care te tine "SANE"?
(si plz pt cei care citesc commentsurile se pot lasa apasand pe butonu de comments de la fundu postului.)
Va las cu o melodie care imi place mai mult de fiecare data cand o ascult.
FUN FACT OF THE WEEK:Women blink nearly twice as much as men. 
 


امن سے باہر

Un comentariu:

  1. Pai eu sunt in viata ca ma distrez. Ma distrez si asta e tot ce conteaza. Daca nu ma pot distra dupa ce mor? Mai bine sa ma distrez cat pot.

    Motivul care m-ar tine in viata dupa zombie apocalyse ar fi funul. Adik ce-i mai fun decat sa omori zombie in real life? M-as ascunde oriunde si as folosi orice arma as prinde in mana. DIE ZOMBIES DIE.

    RăspundețiȘtergere