miercuri, 10 noiembrie 2010

Heluu mai diér frendz!

Sal!...stiu stiu...cam devreme pentru un post nou(intortochate sunt caile Strabunicului).
     Probabil ca pur si simplu m-am plictisit sau ca pur si simplu am gasit neste chestii foaaarte tari .Check it out:




Nr.1.
Saptamana asta s-a lansat Lord of the rings online Free to Play version :D.dupa cum vedeti l-am incercat si pot sa il recomand orcui iubeste Lotr si pe Toliken in general.(Grafica arata crappy din cauza Pc ului meu care nu poa sa il ruleze cu mai mult de "Low" la Video quality)
Nr.2.
Tocmai am terminat de citit o carte pe care daca ar fi sa o recomand as face-o ...dar nu recomand nimic pentru ca asta fac eu(sau nu).Multi dintre voi probabil ca o stiti deja: vorbesc despre "Of Mice and Men" de John Steinbeck.Daca n-ai chef de o carte "vintage"care  nu se numeste "La Medeleni",asta e cea ce cauti.
Nr.3.
Asta cred ca o sa va placa cel mai mult: BRUTAL GORE-DEATH METAL in Austria(din pacate nu cred ca vor mai canta live dupa ultimu lor Tur al lumii care a inceput in polonia acum 74 de ani si s-a terminat  la Auschwitz acum 70 de ani):
P.S LOOK AT THAT ULTRA-SPEED-Freak DRUMMER! 
Si intrebarea de azi:
Daca ai avea de ales intre a fi bogat si prost sau a fi sarac si destept ce ai alege si de ce?
P.S.S Postu asta a fost facut la plictiseala ...don't be harsh.
P.S.S.S Untill next time:Sammudega mõõtma!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu