marți, 30 noiembrie 2010

Ahoy,mai Ringhari!

 Ai avut vreodata impresia ca esti vazut ca un cretin?
Io' nu...ma rog nu pe bune in orice caz...pana acum cand mi-sa intamplat si e najpa fratilor!ARDE!Sau cum ar zice un bun prieten de al meu intr-un film de care nu a auzit nimeni "IT BURNS US!!!".
 Se pare ca numa din cauza ca sunt strain si din cauza ca vorbesc unpic cam lent astia(copii ca profesorii sunt Okay) cred ca am ceva la cap.
Cea mai ciudata chestie e ca atunci cand ma vad in situatia in care un Bou-de-garla ma ia cu "you al'ri'te cristian?" si pana sa zic da sau nu, se intoarce la unu si incepe sa vorbeasca despre facptu ca io nu stiu engleza sau ceva,nu zic nimic si stau ca vita si il las in pace.
 Mai stiti ca ziceam de Bandu' ala de vroiam io sa il fac?Basistu -de parca n-avea destule de facut deja- a fost exmatriculat temporar pentru ca a pocnit un pici de a 5a  in (tineti-va bine): C__ie,cap,gat si barbie cu un singur pumn.Piciu a fost asa de socat ca a facut un backflip i-au cazut pantalonii si a lesinat vreo 5 minute toate in acelasi timp.(Basistu are 2 metrii si 97 de kile,piciu avea 1.5m si cel mult 45kg).

 Si totusi am reusit sa facem prima parte din Hangar 18.Si nu,nu suna varza.Nu chiar,in orice caz.
In fine,saptamana asta incep sa postez niste clipuri de genu "Invata sa canti ______".Nuj cat de bune o sa fie dar imi trebuie sa repet mai mult si cred ca asta va fi o motivatie decenta ^^.
 in rest nu prea mai e nimic de zis in afara de :  

hraða út

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu