marți, 16 noiembrie 2010

A New Week, a New Challenge ,a New ...WORK EXPERIENCE?!!??!!??!!

    Bine v-am gasit dragii mei cititori de texte de o calitate dubioasa (Moi bien súr)!
In primu rand tre' sa va multumesc pentru cele 559 de viewuri acumulate pana in momentul de fata,si sa promit ca posturile vor veni din ce in ce mai des (sper >.>) si (acum sa speram impreuna) mai de calitate decat pana acum.
   Care din voi stie ce e aia Work Experience anual?
Probabil ca toti...io nu stiam.Si pentru cei care nu stiu Work experience sunt doua saptamani din an in care te duci la "munca" de fapt nu muncesti observi pe cineva care munceste si faci cafea in principiu (surse proprii).
Ideea e ca ai doua optiuni:
A. iti alegi tu locu in care vrei sa "muncesti"
B.iti aleg ei :D
Si pentru cei care o sa ma intrebe :
C.Nu alegi nimik si nu treci semestru.
    Din fericire eu m-am scos pentru ca mama stie pe un nene care are un cabinet stomatologic in Basildon si care o sa ma lasre sa imi fac work ex. acolo impreuna cu Fi'sa.
   Altii sunt umpic mai putin norocosi si tre' sa se multumeasca cu ce le da Statu si anume de la vanzator de pantofi la avocati(din nou surse proprii) nu stiu cum se face insa ca n-am vazut niciunu luat la un avocat...Poate is prea putini avocati? Poate...
        Mi-a trecut prin tartita sa ma apuc de Warhammer 40k the Board game (poate atzi auzit de el).
Intrebarea mea e : De ce in Romania nu poti face rost de Wh decat de pe Amazon iar aci (si din cate am inteles TOATA Europa si S.U.A) gasesti cate un shop in fiecare colt de carciuma(nu strada ca's mai putine strazi decat carciumi). Okay moving on...
     A fost o saptamana decisiva pt mine :| ...am descoperit ca accentu meu...cum as putea spune asta mai delicat...LE PLACE LA GAGICI!!!...accentu' desigur.Asta nu mi-am zis-o singur (desi as fi putut sa imi zic si singur asta :>)ci mi-a fost zisa chiar de o sus-numita.
SI ACU INTREBAREA ZILEI DUDUDUDUDUDUDUDUUDMUMUMUMUMUMU:
CE FEL DE ACCENT CREZI CA AM IO' SI  CE FEL DE ACCENT AI VREA SA AI TU?
stiu stiu foarte subtil si controversat subiectu da'...asa mi-e mie in fiere si in samtz.
Till next time :  




Ko erritmoa!
  

Un comentariu:

  1. I like Jesus,ba puric turmentat:)...vad ca merge bine pe la tine pe aici.Keep on going ce rododendronul meu(legaturile cu persoane reale este PURE coincidence).Hai ca mai vb .
    Te pup aripa de bizon cu urechile castrate,
    Novac Mihai.

    RăspundețiȘtergere