sâmbătă, 6 noiembrie 2010

Dungeons and Faggots

   Hello!(warning pathetic post may follow!)
   Saptamana asta mi-am dat seama ca defapt nu am cunoscut inca decat...io stiu?...50 % din Anglia si ca ,defapt nu e cu mult mai diferita fata de Romania din punct de vedere Low-quality-dudes.
   As you may or may not know la inceputu saptamanii mi-am mutat scoala (din Chase in Tomy More) schimbarea a fost radicala problema pusa verde in fata:
Practic,pe langa faptul ca am sarit din a 7a in a 10a mai am si de recuperat un semestru intreg pe care l-am pierdut cu tovarasu' Pen Island(adica Chase) .Hey,n-am zis ca ma plang...scoala tot usoara e...problema e ca io eram ala care incepuse sa se duca la fund dincolo!
   Ma gandeam la cum a evoluat "comercialitatea" muzicii in ultimi 20 de ani.Cred ca e de la sine inteles ca prin "evoluat" nu ma refer la evolutie ca ceva bun , Modificare treptată a calitatii spre un nivel superior...nup.Sti si tu la ce ma refer. Un artist care s-a lansat cantand deosebit de bine canta acum ...nu-deosebit-de-bine pentru ca nu se mai vinde(vezi:Mariah Carey).Si a doua grupa de artisti moderni:"Cei-care-canta-prost-pentru-ca-asa-canta-ei-dar-se-vand-bine-pentru-ca-e-la-moda-sa-canti-prost" sau CCPPCACEVBPMCP.Eu le zic cacati(vezi 70%din toti "artistii" Rapp lansati in ultimu deceniu).
  Okay ,acum, ca sa simtiti ca s'teti pe blogu' meu Intrebarea zilei: "Ce fel de animal traieste toata viata lui fara sa il cunoasca pe cel care l-a eliberat pe el si pe neamu lui din cuscá si cand acel cineva moare il doare in basca ca sa nu zic in cur?" Animalu va las pe voi sa decideti cine e ...cel care l-a eliberat nu tre sa fi un mare intelectual/geniu ca sa iti dai seama ca e vorba de Paunescu(R.I.P).
  Dap...cu moartea lui A.Paunescu Romania icepe incet incet sa se transforme in tara" Celor a carui nume e deosebit de aproape de Rrrrománi" si tara imbecililor...Neagu Djuvara are 92 de ani...a fost EXILAT in PARIS de comunisti,s-a intors totusi in Romania.Nu l-a obligat nimeni si totusi a facut-o pt tara lui...si acu tara lui se auto-distruge cu fiecare zi care trece iar singurii oameni care mai au o influenta benefica asupra romanilor sunt  prea prea prea agresivi,lipsiti de subtilitate si ,sa fiu sincer,nebuni ca sa fie reali!!!
CUM se numeste miscarea pe care Terra o face in juru' Soarelui?Yep ...miscare de revolutie asta a facut si nenea asta(Paunescu,bine poate fara partea cu miscarea...ma rog cenaclu' a fost o miscare...ma rog you get the point).
  
 Paunescu si Materia Cenusie au inceput revolutia din 89'...Paunescu a murit,nu lasa si Materia Cenusie sa moara!                                                                 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu